برگزاری کلاس آموزشی مهارت ارتباط سازمانی
362159.mp3
برگزاری کلاس آموزشی مهارت ارتباط سازمانی
به گزارش روابط عمومی بیمارستان میلادشهریار کلاس آموزشی مهارت ارتباط سازمانی توسط خانم دکتر انیس ناوند، مشاور آقای دکتر توکلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، مورخ 24 آبان 1404 در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار برگزار شد. در این کلاس آموزشی خانم دکتر ناوند تعریف دقیقی از مهارت ارتباطی در سازمان ها ارائه نمودند و بر داشتن مهارت ارتباطی علاوه بر دانش فنی ، تاکید نمودند.
:
کامنت