نوبت دهی آنلاین
  • 1405/03/26 - 08:16
  • - تعداد بازدید: 50
  • - تعداد بازدید کنندگان: 41
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

برگزاری مراسم ترحیم خانم ارجمند در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار

372296.mp3 برگزاری مراسم ترحیم خانم ارجمند در بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار مراسم ترحیم همکار گرامی، خانم ارجمند در تاریخ 25 خرداد 1405 در سالن جلسات برگزار شد. در این مراسم ضمن حضور تمامی همکاران و خانواده محترم ایشان، خانم قریب سوپروایزر بالینی به عماکرد خوب ایشان در زمان اعلام کد احیاء اشاره نمودند. در ادامه نیز آقای دکتر گرامی متخصص بیهوشی فرمودند: ایشان از نظر اخلاقی و کاری بسیار نمونه بوده و مسئولیت پذیر بودند. در پایان نیز آقای دکتر نظری رئیس بیمارستان در مورد اثر ارزشمند آن مرحومه که اهدای عضو و نجات جان چند انسان شد، صحبت کردند و با نثار فاتحه ای یادشان را گرامی داشتند.

  • گروه اخبار : اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 372296
:
کلیدواژه ها
سارا امامی
خبرنگار

سارا امامی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings