نوبت دهی آنلاین
  • 1404/12/06 - 11:21
  • - تعداد بازدید: 109
  • - تعداد بازدید کنندگان: 84
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه

برگزاری جلسه با سازمان آتش نشانی منطقه

367723.mp3 برگزاری جلسه با سازمان آتش نشانی منطقه

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار در راستای ارتقاء سطح ایمنی و تسریع در فرآیند اخذ تائیدیه های لازم در حوزه آتش نشانی،  آقای دکتر پورسمائی مدیر بیمارستان، خانم تیموری مسئول بهبود کیفیت و آقای محمدی مسئول تاسیسات با آقای مهندس دمیرچلو مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان شهریار جلسه ای در محل سازمان آتش نشانی مورخ 1404/12/6برگزار نمودند.

این نشست در فضایی سازنده و با رویکرد تعالی و همکاری متقابل، با هدف بررسی الزامات و راهکارهای اجرایی جهت دریافت تائیدیه آتش نشانی تشکیل شد و موضوعات مرتبط با استانداردهای ایمنی، زیرساخت ها اطفای حریق، سیستم های اعلان حریق و دیگر الزامات فنی موردنیاز، مورد بحث و تبادل قرارگرفت.

  • گروه اخبار : اخبار,اطلاعیه,[اخبار پايگاه]
  • کد خبر : 367723
:
کلیدواژه ها
سارا امامی
خبرنگار

سارا امامی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings