برگزاری جلسه با سازمان آتش نشانی منطقه
به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار در راستای ارتقاء سطح ایمنی و تسریع در فرآیند اخذ تائیدیه های لازم در حوزه آتش نشانی، آقای دکتر پورسمائی مدیر بیمارستان، خانم تیموری مسئول بهبود کیفیت و آقای محمدی مسئول تاسیسات با آقای مهندس دمیرچلو مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان شهریار جلسه ای در محل سازمان آتش نشانی مورخ 1404/12/6برگزار نمودند.
این نشست در فضایی سازنده و با رویکرد تعالی و همکاری متقابل، با هدف بررسی الزامات و راهکارهای اجرایی جهت دریافت تائیدیه آتش نشانی تشکیل شد و موضوعات مرتبط با استانداردهای ایمنی، زیرساخت ها اطفای حریق، سیستم های اعلان حریق و دیگر الزامات فنی موردنیاز، مورد بحث و تبادل قرارگرفت.
کامنت